Thursday 2 February 2012

Det här med trädgårdstävlingar verkar vara min grej! :-)


Jag vann igen! :-) Denna gången boken Annas örtagård av Anna Bergenström i utlottningen hos Lill-Hasta Trädgård. Ska bli jätteroligt att läsa och kika i den boken!

Titta gärna in i Miljövänliga-trädgårdstipslistan nedan. Nya tips kommer in hela tiden! Tack för det :-) Kanske hittar du nåt att prova själv eller så kommer du på nåt eget att dela med dig av :-)

Idag har vi -20 grader, strålande sol och gnistrande snö och kolossalt vackert! :-)

Ha en fin dag! :-)

***********************
Seems like garden blogg competitions is my thing! :-) I won again :-) This time the book above (Anna´s herb garden). Looking forward to read it!


If you like, you can take a look at the list with eco-friendly garden tips below ( in swedish so it might be a bit diffucult to grasp... But you are welcome to add tips in english! :-) )

Today we have -20 degrees celsius, the sun is shining and the snow glitters and it is really beatiful :-)

Have a nice day! :-)

5 comments:

Anna Vattenkanna said...

Grattis! Exakt likadant för mig. Jag vann aldrig men när jag började vara med i bloggutlottningar så har vinsterna bara rasslat in. Helt otroligt. Trevlig bok du vann - läsvärd!

Kram

Lövkojan said...

Så trevligt, det ger lite extra piff till dagen!
Ha det fint, kram Marie-Louise

Tor Olsson said...

Hej!
En tävling till med lite trädgårdstema, hoppas du inte tar illa upp att jag tipsar. Man kan vinna en odlingslampa.

http://moliden12.blogspot.com/2012/02/vinn-en-odlingslampa.html

hälsar Tor

Cika said...

Grattis! Och trevliga lässtunder : )
Nu ska jag kika på din länksamling!
/Cika

Bibbi said...

Grattis!
Du har verkligen tur just nu:-)
Tror denna bok är bra:-) Jag gillar ju örter, halva nöjet är att gå och ta på dem och lukta under sommaren. Kul med egna örtsalt också.
Ha det gott!
Kramen