Thursday 5 January 2012

Wow!!! Så kul!! :-)

Eller.. oj, men hoppsan, jag vann igen!!! Jättekul!! ... Fast nästan genant att vinna två tävlingar så tätt inpå ;-) Kanske bäst jag håller mig borta från tävlingar här i bloggvärlden ett tag...?!  :-) Men jag lovar er att jag inte brukar ha så här mycket tur :-) Och så fyllde jag år häromdan så det blir som en födelsedagspresent ju :-)

Det jag vann var alltså en skylt från Ramsign i tävlingen hos Tages Trädgård. Ska bli väldigt roligt (och lite svårt när det finns så mycket fint) att välja utseende!!

Jippi!! :-)

5 comments:

Lena said...

Stort grattis!
Det är klart du ska fortsätta vara med i utlottningar- du verkar ju vara en riktig "turgumma"! Och inte gör det något att du vinner.

Kramar

Anonymous said...

Grattis till vinsten, kul att du blev så glad! :) Och fortsätt tävla, så ska du se att det snart blir tredje gången gillt!

Ha en fin helg och lycka till med skylt-valet!

Kram Hanna

Marina pa Kreta said...

Grattis! Kommer ihåg hur jag vann flera Lisebergshäften i tonåren.
Mitt trix var att jag skickade in färgglada kuvert med svaren i och just de valdes ut.
Det var lycka!

Bibbi said...

Grattis! Både till födelsedag och vinsten:-)
Kul att du vinner. Åtminstone som vi inte tävlar om samma sak;-P Ha ha!
Men visst är det otroligt att vi har över en meter snö å' andra plockar in nyutslagna snödroppar... Ibland undrar jag om jag verkligen bort på rätt ställe... Men samtidigt gillar jag snö en period....
Hoppas du har det bra!
Kramen

Helena said...

Såg nog allt att du vann igen!Grattis vad kul :-)
Jag skulle gärna vilja ha en sån skylt jag med...
KRAM från mig!